Normativa d'ús dels espais cedits per L'Avenç Centre Cultural:
1. Introducció
Aquest document regula la cessió d’espais de titularitat de l’Avenç Centre Cultural a institucions, entitats, empreses i professionals per a la realització d’esdeveniments de temàtica relacionada directa o indirectament amb la promoció cultural i social de la comunitat, així com d’esdeveniments d’interès general per a la ciutadania.
La disponibilitat i horaris dels espais estarà condicionada a la compatibilitat amb les activitats pròpies de l’Avenç Centre Cultural.
Qualsevol qüestió no prevista en aquest document serà resolta per les persones responsables i/o òrgans competents de l’Avenç Centre Cultural.
L’Avenç Centre Cultural es reserva el dret de prohibir, en qualsevol moment, fins i tot en cas de reserva confirmada, la celebració d’activitats que atemptin contra la dignitat de les persones o els drets fonamentals, segons la legislació vigent.
2. Procediment de reserva i formalització de la cessió d’ús dels espais
La cessió dels espais s’ha de formalitzar seguint el procediment establert en aquest document. Les sol·licituds de reserva es poden fer amb una antelació màxima de 6 mesos abans de la data d’ocupació de l’espai.
2.1. Model normalitzat de sol·licitud
Per a obtenir autorització per a l’ús de qualsevol espai de l’Avenç Centre Cultural, la sol·licitud s’ha de presentar a través del formulari disponible al web https://avencesplugues.cat/formulari-lloguer-de-sales
La presentació de la sol·licitud implica l’acceptació total i incondicional de la normativa d’ús dels espais. Quan ho consideri oportú, l’Avenç Centre Cultural podrà sol·licitar documentació addicional (programa, guions, etc.).
La sol·licitud s’ha de presentar amb una antelació mínima de 7 dies abans de la data de l’activitat, però la presentació de la sol·licitud no implica la prerreserva de l’espai.
2.2. Autorització de la cessió d’ús de l’espai
L’Avenç Centre Cultural revisarà la sol·licitud i, si s’escau, autoritzarà l’ús dels espais, informant de les condicions i preus.
2.3. Pagament i assegurança
Un cop autoritzada la sol·licitud, per fer efectiva la reserva, s’haurà d’abonar 100€ en concepte de dipósit. El diposit es podrà recuperar la setmana següent del lloguer, un cop comprovat que la sala està correcte.
La tarifa de cessió es pagarà dins dels 5 dies anteriors a la relaització de l’activitat, via targeta de crèdit, transferència bancària o efectiu.
Qualsevol despesa addicional serà a càrrec de la sol·licitant. Depenent de l’activitat serà necessari presentar una assegurança de responsabilitat civil que cobreixi l’activitat. En cas d’incompliment, l’Avenç Centre Cultural queda exonerat de responsabilitats.
3. Serveis inclosos i no inclosos
Les tarifes inclouen serveis com taules i cadires, equip de so bàsic, nevera, el consum d’energia, climatització, neteja ordinària i accés a zones comunes. Els banys a utilitzar seràn sempre els del centre i mai els del bar.
Els serveis tècnics de sala i altre material no inclos així com la neteja complementària seran de contractació obligatòria i s’hauran d’abonar abans de l’esdeveniment.
Pots veure el material i serveis inclosos o no inclosos de cada sala al web https://avencesplugues.cat/lloguer-de-sales/
4. Muntatge i desmuntatge
El muntatge i el desmuntatge entren dins de les hores concertades pero l’obertura de la sala es farà 30 minuts abans, la sortida serà puntual a l’hora establerta. Han d’ajustar-se a les instruccions del servei tècnic de l’Avenç Centre Cultural, i l’espai s’ha de deixar en el mateix estat en què va ser cedit.
5. Aforament dels espais
L’aforament màxim permès és el següent:
– Sala teatre Joan Brillas: 200 persones.
– Sala Pau Pujol: 125 persones.
– Sala 75è aniversari: 50 persones.
6. Persones responsables
La part sol·licitant ha de designar una persona responsable de l’organització i interlocució amb l’Avenç Centre Cultural abans i durant l’esdeveniment. Aquest responsable garantirà l’ordre, el compliment de l’aforament i la seguretat.
7. Compliment de la normativa de seguretat
La persona sol·licitant es responsabilitza del compliment de la normativa de seguretat i prevenció de riscos, incloent-hi les sortides d’emergència, senyalització i altres requisits de seguretat. La sol·licitant és responsable del control d’accés i del comportament del públic assistent.
8. Imatge gràfica de l’Avenç Centre Cultural i comunicacions públiques
L’ús del logotip o imatge gràfica de l’Avenç Centre Cultural requereix autorització prèvia.
9. Autorizacions i llicències
Si les activitats requereixen llicències, la sol·licitant les haurà d’obtenir abans de l’ocupació de l’espai.
10. Publicitat, senyalització i ornamentació
La col·locació de publicitat o ornamentació només està permesa amb autorització prèvia de l’Avenç Centre Cultural en cap cas està permés enganxar coses a les parets amb cinta adhesiva.
11. Ús dels espais
Es respectaran els horaris establerts, el centre esta obert de Diumenge a Dijous de 9.00h del mati fins les 23h i Divendres i dissabte de 9.00h del mati fins les 24h de la mitjanit. L’espai cedit només pot utilitzar-se per a l’activitat indicada a la sol·licitud, i en el temps concedit. S’ha de deixar la sala recollida, escombrada i sense bosses d’escombraries. Qualsevol canvi d’horari, contingut o assistència ha de ser notificat amb 3 dies d’antelació.
12. Prohibicions:
Està prohibit fumar en qualsevol dependència de l’Avenç Centre Cultural. No es permet emmagatzemar materials inflamables, introduir animals sense autorització (amb excepció de gossos pigall), no es pot cuinar a l’interior, no es podrá llençar confetti ni similars, ni fer obres ni modificacions de les instal·lacions sense autorització prèvia.
13. Responsabilitat
L’Avenç Centre Cultural no es fa responsable de pèrdues, furts o robatoris que puguin produir-se durant la cessió dels espais. La persona sol.licitant assumeix la responsabilitat de l’acte i dels danys que es puguin ocasionar, tant de les instal.lacions, objecte i/o mobiliari